dimarts, 25 de setembre de 2007

Serà sempre així?

Sempre es diu que el temps és boig. Em pregunto si, a mesura que puges en el mapa d'Europa, aquest supòsit es torna més extrem:
Dll 24: cel blau, sol absolutament radiant i temperatura màxima de 26º. En Ferran va suar de mala manera.
Dt 25: cel tapat tot el dia, lleus plugims intermitents i temperatura màxima de 14º. Previsió per a la mínima d'avui: 7º.
Els metges es deuen fer d'or, aquí dalt!

Will it always be like this?
It is usually stated: "The weather's gone nuts!". I wonder whether, the northern you move in Europe, the most extreme this saying becomes:

Monday 24: blue skies, absolutely shining, glowing sun and a high of 26ºC (78ºF).
Tuesday 25: skies covered all day long, slight drizzles and a high of 14ºC (57ºF). Forecast for tonight's low: 7ºC (44ºF).
Docs must make loads of money, up here!

4 comentaris:

kanuddao's ha dit...

Doncs jo estic desitjant ja que vingui el fred aquí!!!! Treballar amb molta calor és un conyàs. Pingüins, hi hauria d'haver ja per Mataró!!!!!

Puji ha dit...

Aquests canvis de temps són cosa dels senyors OTIS i Thyessen, ho provoquen ells per a que la gent sàpiga de què parlar als ascensors.

zirus ha dit...

abriga't, nen, que no tens ningú (encara;-) que et faci les sopetes...

Ich bin ein berliner ha dit...

Kanu, no saps com t'entenc! Jo sóc amant del fred i poc de la calor, i aquests estius catalans de quatre mesos no em barrufen gens! (ara que, quan comenci l'hivern berlinès, ja t'ho explicaré...)

Això sempre ho he pensat jo, Puji. El tema, però, és que aquí vist en un quart sense ascensor. Casum!

Tot arribarà, Zirus, tot arribarà, jiji...