dijous, 15 de novembre de 2007

Avui, crònica

A menys que salti de la graella per saturació d'informacions, avui, a l'Informatiu Migdia de COMRàdio, crònica del corresponsal de l'emisora a Berlin ;-) sobre la vaga de ferrocarrils a Alemanya. De 14 a 14.30 h., a Barcelona al 91.0 de la FM o, també en directe, per internet a http://www.comradio.com/.

Today, chronicle
Unless too many local informations collapse the station, today, at COM Ràdio's news programme, a chronicle from the Berlin correspondent (that's me ;-) about the train strikes in Germany. Between 2 and 2.30PM at 91.0FM in Barcelona (http://www.comradio.com/).

13 comentaris:

Josep Amílcar Albert ha dit...

Intentaré escoltar la teua crònica per internet.
Un abraç.

Oscar 7m76 ha dit...

tinc curiositat per sentir la teva veu. a veure si m'ho puc descarregar més tard...

Puji ha dit...

uaaaaalaaaaa! Tiu t'he sentit!!! Que bo!

Lucila ha dit...

Ei!! Jo també t'he sentit!! Quina il·lusió! :)

Ara bé, una petita crítica (a l'informatiu, no a tu): la presentadora ha repetit abans de la teva crònica algunes de les coses que tu deies després, i ha quedat una mica raro...

Enhorabona!!

Cris ha dit...

Aiiiiiiiii, no t'he sentit... i no trobo l'arxiu ara a COM Radio... Merda!

kanuddao's ha dit...

Osti! me l'he perdut... era la del debut, no, no?

Sylvie ha dit...

Jooo, jo tampoc t'he sentit i no trobo tampoc l'arxiu!!!! :-((

Ferran ha dit...

Als que m'heu pogut escoltar. Puji, trobo molt divertit que sense coneixe'ns personalment, ara ja sàpigues fins i tot quia veu faig, haha!
Ei, Lucila, jo no he pogut escoltar l'informatiu perquè era a classe, però bé... mentre la meva crònica quedi "apañá"! ;-)

Als que no m'heu pogut escoltar. Aaaaaaaahh, se siente!! (jiji)
És broooma! Segur que no pengen les cròniques al web, així que haureu d'esperar a la pròxima ;-)
Kanu, de fet ha sigut la segona. A veure si en tres o quatre dies cau alguna altra...

En qualsevol cas, gràcies a tots pels vostres comentaris!

Cris, amuse-toi bien à Paris!! :-))

Sara Maria ha dit...

Jo tambe m'ho he perdut!!!

Mikel ha dit...

merda , m´ho he perdut!!

Ferran ha dit...

N'hi haurà més, segur. Potser aquest finde i, sinó, la setmana vinent segur :-)

llopis ha dit...

Quin corresponsal!! jo no ho sanbia :-(. jops!!

Ferran ha dit...

Ja veus, noi. Tot ha anat molt ràpid. És poca feina, cosa que ja m'està bé, però em va molt bé pel currículum :-)