dijous, 1 de novembre de 2007

Visita

Tinc els pares a Berlin. Mai hi havien estat i clar, tenint aquí el fill gran, quina millor ocasió per visitar aquesta fantàstica ciutat. Com estaré fent de guia turístic les pròximes 72 hores, incloent-hi Dresden... altre cop!, us deixo amb uns minuts musicals. No marxeu, que de seguida torno a ser aquí! :-)


Visit
My parents are in Berlin these days. They had never been here before and, of course, now that their eldest son lives here, there couldn't be a most proper time. Since I'll be a tourist guide for the next 72 hours, including Dresden... again!, I leave you with some music until I come back. Do not go away, I'll be right back! :-)

8 comentaris:

Puji ha dit...

Doncs res! Records a la família!

nur ha dit...

Ostres, deu fer il·lusió que et vinguin a veure després de tants dies sense veure'ls! Vagi bé el cap de setmana familiar, Ferran :)

ciro ha dit...

records al papis, kaiser!

quim ha dit...

Ferran,

Això em recorda quan de petit passava l'estiu a Besalú amb els meus avis, i els divendres al vespre venien els meus pares en el Seat 127 de color marró Kènia.

Espero que sigui tan o més agradable la visita dels teus pares al teu cau berlinès.

Ferran ha dit...

Gràcies pels vostres comentaris, benvolguts amics i amiga. Tot just ara arribo a casa... i no puc més!: 12h de Berlin en cotxe, a peu i en metro ens han deixat a tots tres destrossats.
El programa de divendres: recorregut d'Alexanderplatz a Potsdamer Platz, passant per l'illa dels museus, unter den Linden, la porta de Brandenburg i el memorial del holocaust. Ai, ai, ai, Ferran, que no arribes al cap de setmana...!

Quim, m'oloro que els estius a Besalú devien ser molt especials. Que macos són els bons records de quan érem crios!

arsvirtualis ha dit...

Bona prova de resistència! Mima'ls...

Sylvie ha dit...

I tant que hi arribes.. tu pots en tot i mes!! petons

Ferran ha dit...

Ars, al final m'han hagut de mimar ells: una sopa de ceba amb algun ingredient inesperat em va sentar com un tiro. Conseqüència: estómac fet caldo ahir per la tarda i nit, recuperant-se durant avui. Ara ja bé. Buf!

Ei Syl!, ara ja som a la recta final. ¡Misión cumplida! :)