dilluns, 7 de gener de 2008

Avui / Heute / Today


8 comentaris:

Esther ha dit...

Wilkomen a la teva 2a llar!

Cris ha dit...

Barcelona ja et troba a faltar... i jo més! Bis Bald in Berlín!! (seria així??!)

nur ha dit...

Sí, sí, tot ho tenim en obres! Com va aquest país!

Espero que hagi anat bé el viatge :)

Ferran ha dit...

Esther, mmm..., segona? ;-)

Ho has dit perfecte, Cris. Jo també et trobo a faltar!!... però m'encanta ser a Berlin, hehe. Un petonàs!

Ei Nur, el viatge de conya, gràcies. El pròxim cafè el pago jo... però a Berlin :-)

quim ha dit...

Tampoc estaria malament pagar-te jo un cafè a Berlin. :D

Ben tornat. Sort!!!!

Mikel ha dit...

Ei Ferran!
I need your help!

Quina companyia es la mes economic per volar a Berlin (easyjet?)
Vull comprar ja els vols per el Maig.
Enviem un e-mail si pots.
DANKE!!!

Ferran ha dit...

M'ho apunto, Quim! :-) Merci.

Mikel, avui mateix t'envio un mail, no pateixis. Bis später! (fins després).

Esther ha dit...

Ok, ok...PRIMERÍSSIMA! ;-)