dilluns, 14 de gener de 2008

Blog solidari

No sabia que existís aquesta categoria. "Blog solidari?", vaig pensar quan ho vaig llegir tot fotent cullerada al blog d'en Puji. I ves per on que llegint, llegint... veig que hi apareix el Berlin Chronicles! Ostres, quin honor. Immediatament em plantejo què deu tenir de solidari, el meu blog. Estic lluny de fer, via blogspot, cap d'aquelles accions que sovint qualifiquem de "solidàries". Però, ah!, en Puji em dóna la clau: s'és solidari escrivint pels altres, llençant idees a l'espai perquè cada ciberviatger en prengui el bocí que li sembli més addient. Doncs sí, llavors sóc solidari, blocairement parlant, i a més per partida doble.
Aquí no s'acaba la cosa: cal triar set blogs, als quals donar el premi de Blog solidari. Això, ja us ho dic ara, em suposa un problema: els blogs que tinc linkats al TBC i al QM! els hi tinc... perquè són solidaris, com a mínim amb mi: de tots, en un moment o altre, me'n serveixo per reflexionar, per imaginar, per al·lucinar... Com podria doncs triar-ne set? I la resta? Perquè aquells set i no uns altres?
Total, que en aquests pensaments em trobo quan, després d'una nit d'insomni (literalment), decideixo atorgar el premi Blog solidari ex-aequo a tots els amics, virtuals i presencials, que apareixen a la banda dreta d'aquesta, la vostra humil casa. Em sembla el més coherent, oi?
Molt bona setmana a tots!
Solidarity blog
Sorry, too long to translate, and I have slept only 4 hours! So that you have an idea of the content of the post, the Berlin Chronicles has been awarded de Solidarity blog award by Puji, one of the authors I read (almost) daily. I thank him for the honor and forward the award to all those who write more or less often in their on blogs, thus allowing the rest of the world to have an opinion, to imagine, to think, ...

10 comentaris:

Sara Maria ha dit...

Gràcies i moltes felicitats! Crec que el teu blog és solidari pel fet que ha creat una xarxa d'amics en el ciberespai... Més o menys ens llegim tots uns als altres i participem amb comentaris als diferents blogs.

zel ha dit...

Això mateix, si més no per la xarxa i la coneixença mútua que has generat! Enhotabona, Ferran!

Sylvie ha dit...

Felicitats, hi estic d'acord amb el Puji... i gràcies!

nur ha dit...

Ei, no et mulles!!! Això no és gens compromès :P

És conya :) Gràcies, Ferran :)

Ferran ha dit...

Ei, noies (veig que això de la solidaritat deu ser cosa de fèmines, perquè els "mascles" de la casa brillen per la seva absència, aquest cop!), merci pels vostres comentaris. Efectivament, com bé dieu, això de crear xarxa, intercanvi encara que sigui de manera virtual, és d'allò més interessant. Bé, i fins i tot, de vegades, allò que és virtual acaba esdevenint presencial, oi, Nur? ;-)

Sara Maria molt xula, la foto nova del teu perfil!

Matty ha dit...

Felicitats! i gràcies per la part que em toca. Si és que ets un solete...

Xavi ha dit...

Felicitats Ferran,
em consta que ets solidari i que a més, ho ets amb una de les causes que he vingut defensant en els darrers 15 anys: la prolemàtica de l'aigua en aquest mon "civilitzat" en que vivim. Gràcies per la part que em toca i que cada dia siguem més. Sóc ebrenc (encara que treballo a Barcelona), i certament és encoratjador que hi hagi gent que prengui consciència, i actui en conseqüència, amb els aquests temes.
No acabo d'arrancar un blog que vaig crear fa mesos. Veiam si puc posar negre sobre blanc, i m'hi poso. Realment, tinc coses per contar (o això crec).
M'animaré a ser solidari!!!

Ferran ha dit...

Quita, quita, Matty, que encara em posaràs vermell :)

Xavi moltes gràcies pel teu comentari. He anat entrant al teu blog, des que et vaig descobrir, però ja he vist que el tens una mica oblidat; ànims, que segur que el que tens per explicar ens interessarà!

quim ha dit...

Molt diplomàtic (a més de solidari, és clar)

Ferran ha dit...

Has vist, Quim? Per que vegis com me les gasto, hehe!