diumenge, 13 d’abril de 2008

Barcelona en alemany

Ja sabeu que, en termes musicals, tinc una predilecció pels Ich+Ich. Fins ara n'he penjat un parell de cançons: Stark i Vom selben Stern. Avui és el torn del seu últim tema: "So soll es bleiben" ("Així hauria de ser"). La gràcia de la cosa és que el vídeo està gravat... al Tibidabo! El vaig descobrir a la tele, dies enrere: aquesta vista espectacular, aquesta muntanya russa... coi, l'Atalaia? Ep, això és Barcelona!


Barcelona auf deutsch
Nach "Stark" und "Vom selben Stern" ist es jetzt der Zeit für "So soll es bleiben". Der dritte Song des zweiten Albums von Ich+Ich wurde in Barcelona verfilmt, und erstveröffentlicht am letzten 4. April. Geniess die Aussichten!

Barcelona in German
This is the third song of the second album released by Ich+Ich, a German duo I very much like. What makes this song special -in a way- is that... it was filmed in Barcelona, in the amusement park "Tibidabo". Enjoy the views!

11 comentaris:

juditH Estradé ha dit...

Hola! M'encanta! La cançó, que l'he sentit per la ràdio, i les vistes des del Tibidabo. Si no et fa res, també penjaré el vídeo al meu bloc.

Sara Maria ha dit...

Jjajaja... Molt bó això que sigui gravat a Barcelona!

Ferran ha dit...

Oh, i tant, Judith, tú mateixa. Grüße!

Has vist, Sara Maria? No l'hi ho explicarem a l'alcalde, però, que encara s'ho creuria! :)

Charlie Hi-Hat ha dit...

vaja, no longer available.

Deric ha dit...

no me'l deixa veure!

nur ha dit...

oh, no longer available too :(

Ferran ha dit...

Ep, amics, per alguna raó quan penjo el link, al cap d'una estona està... no longer available. L'he tornat a actualitzar; a veure si dura.

Sinó, només cal que aneu al You Tube i busqueu "So soll es bleiben".

zel ha dit...

Osti, tu, al tibidabo, quina gràcia, no? De vegades ja passa, això..Un dia mirant fots en una revista de "cases amb història" en vaig veure una que tinc a 5o metres i, a part de l'arquitectura, que ja ho veia, no en tenia ni idea de res més...S'ha de ser babau... Petons, ferran

Ferran ha dit...

Dona, zel, tampoc no cal ser dur amb un mateix; que no cal saber-ho tot!! :)) Petonets.

attzaar ha dit...

Veig que tu també ets dels que va reconeixent Barcelona a cada imatge! Això mateix em va passar fa uns anys en un cinema a Dinamarca a les 11 del matí (horari en què m'ho podia permetre perquè era força més barat que no a la tarda/nit)... sortia un anunci enregistrat al metro de Barcelona. Em va fer una il·lusió tremenda :)))

I altres vegades he vist força anuncis amb el Parc de la Ciutadella o altres racons de la ciutat, cosa que quan ets en la distància et fa il·lu :))

Ferran ha dit...

És cert, attzaar, fa gràcia especialment quan ets fora de casa!